sobota 14. januára 2012

Dokumenty ku "Kauza Gorila" - Korupcia a prepojenie ľudí

V posledných dňoch rezonuje v médiách tzv. kauza Gorila. Keďže ma zaujímali nielen útržkovité informácie, ktoré nám dávkujú médiá, vyhľadal som si priamo všetky zdrojové informácie vrátane (údajného) spisu SIS, ktorý je kostrou celej kauzy. Pre tých, ktorí chcú byť priamo pri zdroji, ponúkam výsledky môho hľadania.


Na záver odporúčam v spise vyhľadávať (väčšinou cez klávesovú skratku CTRL+F) nasledovné texty:
  • SAP
  • Siemens
  • Penta
  • J&T
  • Slovenské elektrárne
  • ZSE, SSE, VSE
  • Airport Bratislava
  • Dzurinda
  • Mikloš
  • Fico
  • Atď. - ostatné firmy a osoby

7 komentárov:

  1. Na druhu stranu je zaujimave vyhladat slova Lipsic, Palko, Minarovic.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niekam zmizol moj povodny komentar, tak este raz.

    Odporucam si vyhladat aj mena Palko, Lipsic, Minarik.

    Par riadkov o gorile a faktoch napisal aj Satek:
    http://satek.blog.sme.sk/c/285872/Gorila-ako-King-Kong-I.html
    http://satek.blog.sme.sk/c/285970/Gorila-ako-King-Kong-II.html

    Ak by sa niekomu zo Satekovych blogov zdalo, ze je to superman, ktoreho zastavili lebo vedel prilis, treba schladit emocie:
    http://blog.tyzden.sk/vladimir-palko/2012/01/13/o-dvoch-zakernych-blogoch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžeš mi ho poslať? Bol som mimo a nemal som ho ako stiahnuť.
    ďakujem.
    Wilhelm Schultze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wilhelm, odkaz na stiahnutie uvedeny uplne hore v blogu je zatial este aktivny, takze sa to da cez to stiahnut, ale ak Ti to z nejakeho dovodu nefunguje, rad Ti to PDF obsahujuce cely spis poslem mailom. Akurat si neuviedol, kam to mam poslat. V tvojom profile tiez nie je uvedeny email. Napis mi mailovu adresu do komentara.

      Odstrániť
  4. Posli mi tie dokumenty v PDF prosim na abencur@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Firma Vemi s.r.o so sidlom v Zdana 119 okres Kosice patri tiez medzi gorily.Zakazku na zabezpecenie stravovania vo voj.utvare Trebisov,Presov a Nitra ziskala podplatenim komisie v hodnote 500 tisic sk a tak vyhrala konkurz!!!! Zamestnanci vo firme dostavaju minimalnu mzdu cez vyplatnu pasku a zbytok im vyplacaju mimo pasky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Smiem aj ja poprosiť o preposlanie spisu? Ďakujem (jpolakovic007@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť