sobota 25. júna 2011

Prvýkrát je len raz

Tak teda začínam.

Po dlhom zvažovaní a prekonávaní vlastnej lenivosti som sa konečne rozhodol, že si založím blog. Človek potrebuje nejaký spôsob, ako ventilovať svoje zážitky a pocity z každodenného života. Rovnako dôležitý je aj paralelný cieľ, ktorý objasním až po jeho dosiahnutí, ak sa to vôbec niekedy podarí.

Konto na facebooku nemám a ani ma to neláka. Proti sociálnym sieťam nie som nijakým spôsobom zaujatý, avšak mňa to vôbec nenadchlo. Možno to bude tým, že vačšinu priateľov mám vo svojom bezprostrednom okolí a tak nemusím nikoho na ďiaľku zháňať cez sociálne siete. Navyše, nevidím dôvod, prečo by som mal niekomu inému zadarmo tvoriť obsah vkladaním commentov bez toho, aby som aj ja z toho nejaké tie centy mal. Ak už mám o sebe niečo písať, tak na blogu (kde sú otvorené možnosti ohľadom zárobkov). Voľba padla na blogspot (http://www.blogger.com/) najmä preto, že väčšinu vecí riešim cez google (vrátane zdieľaných fotiek - Picasaweb) a tak to môžem mať všetko pohromade prepojené. Paranoju z veľkého brata Google zatiaľ nemám.

Myslím, že som už napísal príliš veľa textu v rámci prvého blogu na to, aby som sa mohol označovať za MicroBloggera. Snáď to v ďalších blogoch napravím ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára