nedeľa 10. júla 2011

Müsli na iný spôsob

Raňajky sú najdôležitejším jedlom dňa a preto sa počas pracovných dní snažím zjesť vždy aspoň nejaký jogurt. Cez víkendy je však na raňajky viac času a tak som začal experimentovať s prílohami k müsli.

Klasický variant pozná snáď každý. Müsli s mliekom. Nie je to zlé, časom som však radšej presedlal na iné spôsoby, ktoré mi chutia viac. Prvou alternatívou, ktorú som dlho praktizoval, bolo müsli s jogurtom. Naučil ma to kolega v práci a musím uznať, že je to oveľa lepší spôsob ochutenia ako müsli s mliekom. Pri tomto variante je možné použiť prakticky akýkoľvek jogurt a tým dotvárať ľubovoľné chuťové kombinácie podľa vlastnej fantázie.

Nedávno som len tak zo zvedavosti vyskúšal použiť na müsli namiesto jogurtu niečo úplne iné. Som hrdý na to, že som tým vynašiel najlepšiu možnú kombináciu, aká bola kedy pre müsli vymyslená. Ide o müsli s detskou výživou. Každý víkend si do posledného sústa tento zázrak vychutnávam a zatiaľ ma to neomrzelo. Vzhľadom na fantastickú chuť si myslím, že ma to ani neomrzí. Teraz experimentujem s rôznymi príchuťami detskej výživy, aby som našiel svätý grál müsli.

Prajem dobrú chuť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára